კრიტერიუმები
|
1-4 ქულა
|
5-6 ქულა
|
7-8 ქულა
|
9-10 ქულა
|
მოსმენა და აღქმა.
|
შეუძლია მხოლოდ მოსმენა
|
შეუძლია მოსმენა და უჭირს გაგება
|
შეუძლია ტექსტის გაგება, გადმოცემა და მხატვრული ხერხების გამყენება.
|
შეუძლია მხატვრული ნაწარმოების მოსმენა, ტექსტის ნაწილების ერთმანეთთან
ლოგიკური დაკავშირბა.
|
მსჯელობა
|
ვერ ახერხებს
|
შეუძლიან ნაწილობრივ მსჯელობა
|
მსჯლობის დროს ერთმანეთს უპირისპირებს პერსონაჟების მოქმედებას.
|
შეუძლია მსჯელობა. საკუთარი თვალსაზრისის გამოხატვა სადაო საკითხებზე.
|
ჯგუფური მუშაობა
|
ვერ ახერხებს ჯგუბთან მუშაობას
|
შეუძლია ნაწილობრივ ჩართვა
|
ამხანაგების ჯგუფთან შეუძლია საკუთარი თვალსაზრისის გამოხატვა.
|
კარგად გამოხატავს საკუთარ თვალსაზრისს და აკეთებს პრეზენტაციას.
|
დასკვნების გამოტანა
|
ვერ გამოაქვს დასკვნები.
|
უჭირს დასკვნების გამოტანა დამოუკიდებლად.
|
გამოაქვს დასკვნები ცხოვრებისეული გამცდილების შესაბამისა.
|
სწორად აფასებს მხატვრულ ნაწარმოებში წარმოდგენილ პრობლმას. აგრეთვე
,სწორი დასკვნები გამოაქვს ავტორისა და მთხრობელის პოზიციიდან.
|
თხზულების დაწერა.
|
არ შეუძლია თხზულების დაწერა
|
მიცემულ კითხვებზე წერილობით პასუხის გაცემა
|
შეუძლია ინფორმაციულ დონეზე თხზულების დაწერა.
|
დამოუკიდებლად შეუძლია გარკვეული მოცულობის თხზულების დაწერა მიცემულ
თემასთან დაკავშირებით .იყენებს მხატვრულ ხერხებს.
|
შეფასების სქემა
Подписаться на:
Сообщения (Atom)
Комментариев нет:
Отправить комментарий